Kjære førsteklassing

Jenter i klasserom

Nå kommer litt informasjon om en av de mest spennende dagene i livet ditt! Vi er veldig glade for at du skal begynne her hos oss, og vi gleder oss til å bli kjent med deg!

Første skoledag:

Dato: Mandag 19. august
Tid: Kl. 10:00
Sted: Skolegården på Uranienborg skole (ved flaggstangen).

På første skoledag vil rektor si noen ord om det å starte på skolen. Deretter vil det være et opprop i skolegården. Du kan gå opp den røde løperen alene eller sammen med en voksen/foresatt. Etter oppropet vil du gå til klasserommet ditt sammen med lærerne dine.

Foresatte er velkomne til å komme tilbake kl. 13:00 for å ta et bilde av deg i klasserommet, hvis de ønsker det. Skolebarn på 1. trinn er ferdig kl. 13:00 denne dagen.

AKS er åpen til kl. 16:30 for de som skal dit. Hvis du ikke skal være på AKS etter skolen, er det viktig at dine foresatte gir beskjed til baseleder Gull på e-post: gull.zahid@osloskolen.no Fint om dette blir informert om i god tid.

Husk å ta med:

• Sekk
  • Matpakke
  • Drikke

Vi gleder oss veldig til å møte deg og starte skoleåret sammen! Foreldrene dine vil motta et informasjonsbrev fra lærerne på 1. trinn uken før skolestart.

Vi ønsker deg og familien din en riktig god sommer.
Ses snart!

Marianne Osnes