Høsthilsen til alle hjem!

Høst

Da ønsker vi ved skolen dere alle riktig GODE HØSTDAGER, uansett om dere skal ha ferie eller ikke!

Ved skolen vil AKS være oppe og kontoret betjent. Samtidig vil vaktmester, renholderne og IKT-leder sørge for at URRA-skuta flyter godt kommende uke.

Når vi nå er blitt et rimelig åpnet samfunn igjen, med noen forbehold, har vi ved skolen bestemt at Elvelangs Frognerelven kan avvikles. Det er vi glade for. Det blir onsdag 20.oktober fra 17.30-19. Oppstart med tale og opptredener nedenfor Bymuséet klokken 17.30, så går løypa ned til Skøyen. Nærmere info kommer etter ferien. Hold av datoen.

Vi gleder oss! Oslo Elveforum, Frogner bydel og Uranienborg skolekorps vil også delta.

Fra mandag etter høstferien vil vi ved skolen, lærerne og ledelsen ikke hente og følge de yngste elevene fra porten ved Harelabben og inn i skolegården.

Når det nå er åpnet opp mer,  kan alle elever gå inn den porten som passer best for dem.

Hvis det er noen av de yngste som ikke er helt  trygge på å gå inn selv i skolegården til oppstillingsplassen, kan dere foresatte følge dem inn.

Vi henstiller dere i det tilfellet om å gå ut av skolegården etterpå, eventuelt stille der et stykke bak elevrekken.

Lærerne henter klassen ved oppstillingsplassen og følger dem så (presis 8.30) inn til garderober og klasserom.

Så er det alltid forståelig hvis noen av dere dere hjemme har beskjeder/info dere har lyst til å gi læreren om morgenen. Vi må likevel be dere om å ta det på mail. På morgenkvisten må lærerne få ha fokus på alle elevene.

Jeg gleder meg alt til mandag 11.oktober når alle elevene er på plass igjen!

Alt godt fra Randi, rektor.