Hei alle foresatte med skolestartere på Uranienborg skole

skolestartere

Under arrangementet vil barna få mulighet til å delta på aktiviteter sammen med elevene på 1. trinn. Deretter vil det være lunsj på Aktivitetsskolen (AKS), og det er fint om barna har med egen matpakke til dette. Oppmøtested denne dagen er skolens lekeplass (fotballbanen utenfor Bygg 4).

Dersom barnehagen ikke har kapasitet til å følge barnet ditt, eller barnet ikke går i barnehage, er foresatte også hjertelig velkomne til å være med. Vær oppmerksom på at vi dessverre ikke har mulighet til å ta imot barn som ikke skal starte opp på Uranienborg skole. Påmelding til arrangementet gjøres via barnehagen (for de som går der), eller direkte til skolens kontor på telefon 22 44 00 00 eller e-post: postmottak.uranienborg@osloskolen.no (for de som ikke går i barnehage) innen 06.03.24.

Vi ser fram til en hyggelig dag med skolebesøk og gleder oss til å møte dere alle!

Uranienborg skole