Kjære alle foreldre og foresatte!

På URRA starter vi med vanlige klasser igjen fra tirsdag etter pinse. 🎵👏
Da vi, som nevnt i forrige melding til dere, trenger tid til å få organisert det riktig etter det vi alle må forholde oss til pt, må det bli slik:

TIRSDAG:
Ungdomstrinnets klasser starter på samme tidspunkt som de siste ukene, og elevene bruker følgende inngangsporter:
10.trinn: mot nord( REMA)
9.trinn: Ballbanen/ trappa
8.trinn: Harelabben

Alle stiller opp i skolegården på sitt klassedelt.

Må ha med matpakke. Alle friminutt på skolens område.
Vanlig skoledag.

1.-7. trinn:
Samme oppstartstidspunkt som de har hatt de siste ukene.

Følgende inngangsporter:
A-klassene 1.-7.: Ved Harelabben
B- klassene 1-7: Nord ( REMA)
C- klassene 1-7: Ballbanen/ trappa.

Alle stiller opp på vanlig klasseoppstillingsplass.

Det er turdag for alle på 1.-7.trinn frem til kl 12.
For 1.-4.trinn er det AKS etter det. Barna kan hentes ved porten klokken 12, eller være på AKS. AKS- dagen vil også være ute denne dagen. ( pga rydding og vasking inne).

HUSK klær til å være ute hele dagen!

De som vil hente sine barn ved porten kl 12, må sende Mail til Baselederne og kontaktlærer senest før 8 denne dagen. Da vil lærer følge elevene til porten.

5.-7.trinn:
Skoledagen slutter klokken 12 denne dagen.
Fra onsdag vil det være full dag.

Skolens ansatte bruker formiddagen og ettermiddagen tirsdag til flytting av utstyr og pulter tilbake til klassenes læringsrom.

AKS vil også ha morgenåpning fra torsdag 4.06. Det vil komme mer info fra AKS- leder tirsdag.
AKS kan fra tirsdag være sammen på trinn, ikke bare i kohortene, som vi har hatt til nå.
Det tror vi blir hyggelig for elevene!

Da ser vi noen av dere ved den aktuelle porten til tirsdag! Fremdeles må vi være tydelig på at dere foreldre/ foresatte må være utenfor skolegård og skolebygning. Sånn er livet!😜

Fra onsdag vil vi være tilbake med tilnærmet full skole, - mer info tirsdag ettermiddag.

Nå er det klassene som ruler igjen!
Fint likevel å se at flere elever har knyttet nye kontakter i denne tiden, grunnet kohortene. Det og andre positive effekter skal vi bygge videre på.

Ha strålende dager i solen!
Beste hilsen Randi, rektor😊